Vad vill ni?

Känner att min blogg kanske kan ge er mer?
Den går lite på sparlåga just för tillfället.
Jag e kanske rätt trist egentligen.
Skriver om mitt dagliga liv med babybajs, sjukdomar, sambognabb, träning mm
Men det är ju jag. Jag är inte en glammig mamma i stilettos som trippar runt från den ena galan till den
andra med ett glas bubbel i högsta hugg.
Här har ni mig, så som jag är.
Men jag tar gärna emot tips på vad ni skulle vilja läsa mer om just här inne hos
mig, den oglammigaste mamman på jorden =)

Kram på er



Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är ju just det som är kul att läsa, vardagsblandningen! 😉 lite försmak på vad livet som 2barns mamma har att erbjuda (hittills har det erbjudit huvudvärk och illamående) 😉

2012-05-23 @ 06:28:10
URL: http://nastanperfekt.blogg.se/
Postat av: Brassemamma

Jag missade detta inlägg! Gillar din blogg som den är och gillar även när zuperpappan gästbloggar. ;-)

Kram

2012-05-25 @ 12:19:29
URL: http://brassemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback