Oj oj oj... sen måndagslista

Ja imorgon fyller Lukas 1 år!!!
ETT ÅR HAR GÅTT?!! 
Oj va fort!!

Så ni förstår att jag har fullt upp=)
Kul samtidigt.

men men bättre sent än aldrig.

Idag är jag extra glad för

* Min underbara familj! Älskar er massor

* Min goa tös återigen hemma efter sin "pappahelg"

* Min far var uppe & grattade Lukas idag, betyder mkt då vi ej har kontakt annars.
Kul att han kom ihåg Lukas tyckte jag.

* Helgen har varit så kul. Mkt bowlande =) förklarar mer i veckan.

* Imorgon är en stor dag somsagt. Lukas fyller 1 år!
Kalas & mysigheter väntas

* Igår sprang jaag 4,96 km!!!!!!!! Fasen att jag inte kollade km innan jag stoppade programmet! Då hade jag tagit de 40 sista metrarna oxå )



Godnatt nu ska jag nog nana lite, helt slut efter allt bak & tårttillverkning & presentinslagning

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hipp hipp hurra för lukas ida!!! Har tagit data ledigt då jag har haft migrän/huvudvärk i helgen, så nu har jag massor att läsa ikapp. Å GUD så duktig du var, trist bara att du inte tjuvkikade å kunde spurta de sista 40 metrarna! Men oj, nu är vi snart i mål, hejja hejja oss! KRAM och ha en mysig kalasdag nu <3

2012-06-12 @ 07:36:21
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback