Måndagslistan

Efter en helg fyllt av feber, halsont, starkeman tävling, ridskoleavslutning med "tävling", mamma mys (mormor) på landet, disco i köket, spelkväll med lillan, ännu mera halsont & feber & fixande & trixande så verkar det vara måndag igen.

Idag är jag speciellt glad över:

* Idag är det Cornelias första sommarlovsdag.

* Kanske vi ska hitta på en mysig & rolig sak på midsommar. Allt hänger på en husvagn ;)

* Jag börjar väl må lite bättre, snart träna igen!! Saknar de ( just ja, positivt skulle de vara )

* Älskar min fina underbara familj, min  sambo e den mest omtänksamma personen som finns. Är glad att han har valt att leva med just mig.

* I helgen kom ännu flera ord från Lukas. Mormor, Hej Mamma....

Ha en underbar dag!
Gör måndagslistan du oxå!!
Här hittar du mamman till den Jenny

Kommentarer
Postat av: Elina

Alltid så roligt att läsa allas måndagslistor, verkligen en toppen ide :-)

2012-06-18 @ 09:40:29
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Härlig lista i vanlig ordning <3 Hoppas du kryar på dig snabbt, kan tro du saknar träningen, det gjorde jag, så i dag begav jag mig ut å sprang, dock inga promenadbitar utan istället 24-25 min på raken och lite drygt 3 km bara, allt för att se hur kroppen reagerade efter skadan. Flåset finns kvar men näe, vristen svullnade igen så åter vila och vila. men oj så taggad jag är!!! KRAM

2012-06-18 @ 12:30:33
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Solan

Trycker mer om att läsa allt de posetiva ni skriver om :)

2012-06-19 @ 20:14:39
URL: http://lillboda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback