Längesen sist.

 
Oj, tiden rinner iväg. 
Hinner ej med bloggen då & då.
Men men , det tar vi igen sen i höstmörkret =)
Solen kunde väl varit mer framträdande, men ska ej klaga. Det har ju inte regnat iaf.
Marknad & sjöhäng har vi hunnit med i veckan. Igår sprang jag & lillan cyklade bredvid. Mysigt.
6km utan att gnälla, duktig tjeja. (cornelia alltså =))
 
Ngt deppigt här hemma.
Blir inte mkt bloggande i helgen troligtvis, Nej jag vill njuta varenda sekund.
För på måndag morgon åker Cornelia till sin pappa i hela två veckor.
Två super tuffa veckor. Jag vet att hon kommer att ha det jätte bra där. Dom ska ut & campa & har massa skoj på gång. Grannens barnbarn e hemma & dom ska leka osv. MEN JAG är inte van att vara utan henne mer än en helg åt gången.
Får sysselsätta mig konstant i 14 dar.
 
En sak ska vi göra iaf. =) Vi ska överraska lilla älskade tösen min med en sak tills hon kommer hem.
Mer om det senare. Om ni lovar att inte skvallra?! =)
 
Nu ska jag käka Polly & mysa med sambon min.
 
 
kram kram
 
 
Högst upp på önskelistan just nu!!!
 
Bild lånad här 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman..

Kikar in och önskar er en trevlig helg.
Hoppas allt är bra
kramisar

2012-07-06 @ 23:11:10
Postat av: Petra-ensamstående tvillingmamma

Tycker det är mest regn hela tiden??! Trist som bara den!!

Jobbigt att vara utan Cornelia i två veckor :(

2012-07-07 @ 14:53:14
URL: http://petratvillingmamma.se
Postat av: Renata

Åh hela två veckor?? Synd om dig ju.

2012-07-07 @ 21:58:08
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Maria

Bloggen får bli lidande under sommaren tycker jag :)
Förstår dina känslor över att Cornelia ska vara borta i två veckor...jobbigt :(

Ta väl hand om er!

Kram kram

2012-07-08 @ 10:03:13
URL: http://sagafia.se
Postat av: Shopaholic ♥ Blivande mamma till tre!

Du får passa på att ta hand om dig själv nu under tiden :) Kram

2012-07-08 @ 12:55:40
URL: http://majbebis08.blogg.se
Postat av: Jessica

Hej gullet =) Hur ääääärrr det? haha Ja jag vet jag har inte heller varit så värst mycket inne på bloggande... men jag har faktisgt gjort ett försök med att inte gå in på facebook under hela sommaren, och bara ta lite bilder och skriva om min dag, eller vecka. =) Man behöver ju inte skriva varge dag. =)

Måste fråga, cornelias far... det är inte samma som din sambo? =)
Frörlåt om jag missuppfattat haha.

Hoppas du får en bra eftermiddag. kram

2012-07-08 @ 15:08:29
URL: http://www.trollfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback