Lika par leka bäst....





Nyss
hemkomna från min syster & hennes sambo. Blev en spelkväll med tacos!!
Vi spelade spelet Lika par leka bäst. Faktiskt ett jätteroligt spel.
Det går ut på att man ska se hur pass väl man känner sin partner. Det ställs frågor till en som man ska svara på , den ena i förhållandet skriver ner sitt svar och den andra säger de muntligt. Kul!! Jag & Mathias vann första omgången och syrran & Fredrik vann andra.
Blev rätt många diskussioner sinsemellan. Ha ha
Roligt.
Barnen uppförde sig klockrent så det var en lugn och avslappnad kväll i trevligt sällskap.
Tack syrran!! ( med sambo såklart ;))


Lilleman blev dock lite trött, men ville ej sova. Man kan ju faktiskt missa ngt vet ni väl?! =) Satt och halvsov i min famn ett tag.



Nu sover båda barnen gott i sina sängar.

För övrigt har vi haft en lugn mysdag. Barnen var uppe, eller ja iaf lilleman var uppe tidigt imorse.
Så jag ser
fram emot min sovmorgon imorgon =)
Sen ska jag ut och springa imorgon em!!! Kanske med Mathias syrra. Kul! Än känns ej benen. Hoppas hoppas.



Kommentarer
Postat av: Johanna Öberg

så söt:)

2012-01-29 @ 21:50:48
URL: http://asiwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback