Hormonspiral

Hemkommen från gynmottagningen.
Mindre kul. Men inget allvarligt , nej skulle bara prata om preventivmedel. Då jag har två olika mediciner som jag tar mkt av dagligen mot min epilepsi så kan jag inte ha vad som helst. Fanns bara ett dessutom. Ja förutom kondom då. Men de vill vi ej ha. Ej nöjd alls. Gynläkaren var underbar men jag vill ej ha spiral. Har haft de och de gjorde så jäkla ont att ta ut. Fick visserligen ngn inflammation utav den och därför gjorde de ont sa hon idag. Så nu ska jag testa hormonspiral. Ngn som har erfarenhet utav de?
Då vi enbart skulle diskutera pmedel så var jag inte beredd på en undersökning, men så blev fallet ändå.
Tog ett cellprov. Lika bra , men ändå trist att göra undersökning.Man känner sig så liten så liten när man vandrar dom få metrarna mellan omklädningsvrån till stolen . Den skrämmande stolen.





Men ja, de e väl ingen som gillar de.
Men nu är de gjort.
Fick komplimanger ha ha ha... Första gången =) Asg. De såg inte ut som jag hade fått barn för 8 månader sedan sa hon. Alltid bra de ju ha ha



Nu ska vi hem till mamma på mys

Kram på er

Kommentarer
Postat av: anna

Jag hade hormonspiral, funkade bra vad jag minns:-)

2012-01-31 @ 17:15:14
Postat av: Madde

vad skönt du äntligen fick komma dit!! jag tyckte det gjorde ont efter man satt in spiral (koppar på mig) kändes som värkar fast inget barn skulle ut!! =) inte okej då liksom! =)



kommer säkert att bli bra ska du se!! men p-ring var inte det ett alternativ till dig??



jag har bestämt och hämtat ut p-spruta nr3 idag, hoppas mellanblödningarna försvinner nu. annars snipp snipp! =) hahaha.



Kanske kan jag och Nora komma upp till er torsdag fm ?? eller fredag fm?? kramar

2012-01-31 @ 21:31:18
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback