Fredagsmätning!!




Ja idag är de minsann fredag. Som i vårat hem betyder mätningsdag.
Jag & sambon min mäter o väger oss varje fredag för att se varthän träningen leder.
Hmm , nu har ju jag varit vilande 2 veckor ungefär då jag åkte på benhinningsinflammation (stavas de så)
när jag tog upp löpandet igen. Drygt då jag precis lärt mig tycka om de. Hann springa 3 gånger sen kändes de som knivar rätt in i skenbenen. Aj säger jag bara.
Ändå var mina resultat helt okej idag . Skumt. Men efter kräksjukan som vi hade jul/nyår så har min magsäck krympt. Ska försöka att inte äta för mkt och göra den stor igen.
Har 3,9 kila kvar sen e jag nere på invägningsvikten på mvc. Men sen väntar ytterligare 13 kg. Dom 13 kg som jag gick upp av all kortison som pregades i mig när jag fick min reumatism. Men jag kämpar på!!

Idag tänkte jag prova springa igen. Men i skogen hemma hos mamma min. Spännande. Taggad som tusan.



 

Kram på er alla

Ha en underbar fredag, de tänker jag ha.
Snart hämta hem min underbara dotter från sin pappa! Underbart!!
Fredagsmys på er alla!!!



Kommentarer
Postat av: Marika

SV; Å tack, vad glas jag blir! Hoppas att jag kan frukostinspirera andra lite ;)

2012-01-27 @ 18:00:06
URL: http://alittlebreak.blogg.se/
Postat av: Marika

SV; Oj vet inte om min kommentar kom med, så jag försöker igen ;)



Vad glad jag blir att du gillar bilderna! Tack! =) Hoppas att jag kan frukostinspirera andra lite ;)

2012-01-27 @ 18:01:29
URL: http://alittlebreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback