Soffmys

Idag har det varit en händelserik dag
Började med babysim imorse.
Farfar följde med Lukas & Mathias.
Jag stannade hemma, e lite låg idag.
Sen bar det av till farmor & farfar (Mathias föräldrar) på lunch.
Efter det bar de vidare till mormor (min mams)
Där åt vi middag & myste vidare.
Jag & Mathias roffade åt oss lite egentid genom att gå ut en
runda i skogen med deras hund Tilly.
Va skönt att inget tjat höra.
Cornelia e inne i en lite jobbig period just nu.
Gör allt tvärtemot. Men men....

Nu har jag kikat runt lite hos er, lämnat lite avtryck här & där.
Funderar lite & tar & sätter mig i soffan nu lagom till suburgatory
börja. Ska unna mig lite glass & hemmagjord chokladsås.
Sen är de BB & natt natt

Sov gott allesammans
Kram

Kommentarer
Postat av: ABSOLUTEELIN

sv: nee och jag tycker nästan synd om joe för han blir ju så sårad av vad hon säger :/

2012-02-28 @ 22:10:25
URL: http://absoluteelin.se
Postat av: Russin

hej hej..



kul du gjorde ett avtryck hos mig.. :) Trevlig blogg du har, kommer tillbaka flera gånger.. :)



trevlig kväll.. kram

2012-02-28 @ 22:11:44
URL: http://russinsdagbok.se
Postat av: Cissi

Den serien är ju verkligen så bra. Är helt sjukt avundsjuk på det röda håret... men skulle nog inte våga!



Hoppas du känner dig lite piggare idag.. Känns som att det kommer att komma en överraskning här inne efter skottdagen... ;) Eller har jag fel?

2012-02-29 @ 10:52:36
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback