Dass humor?


Det blev ett kort besök till en närliggande stormarknad i eftermiddags.
Givetvis hade Lukas bajsat i blöjan på vägen dit, så direkt in & köpa blöjor & våtservetter då besöket inte alls var planerat & ingen skötväska vart med.
Vi skulle bara hämta hem Cornelia från sitt besök hos sin pappa.
Struntsamma ha ha...



Hittade massa fina saker ju... Varför denna ständiga penga kris?
Men fann lite presenter till Mathias syster som fyller år & ska firas i helgen.
Bilder på de kommer sen. =)


Vi fann även denna fina "tag"



Mathias kom på ett passande ställe där den skulle hänga ;)



På toadörren ;)
Blev rätt charmigt





Hello Kitty bilen på parkeringen älskade Cornelia.
Väntar bara på att hon ska fråga om vi oxå kan ha de så.


En mycket spänd Cornelia la sig ikväll.
Imorgon ska hon nämligen sova över hos mormor sin.
- Jag är så spänd mamma.


Nu blir de lite mer rockande på min rockring, sen ett Core Express pass med sambon framför tv:n


Kram på er & trevlig onsdag


Ni glömmer väl inte att tävla?!
Tävla här

Kommentarer
Postat av: emelie-mamma till elliott och leila

haha..vilken rolig skylt =)



Visst är det typiskt att det jämt ska hända olyckor när man bara är iväg nånstans en snabbis o lämnat väskan hemma?



kramis

2012-02-22 @ 20:49:25
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: petra

Ja hon är ett öronbarn =( Sjukt jobbigt, allra mest för henne men det gör ju ont i hela mig att se henne så ledsen =(



Häftig skylt och klart ni också ska ha kitty på bilen ;) haha! =)

2012-02-22 @ 22:02:14
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Chayenne även kallad Polemamma. En av Sveriges skönaste unga mamma bloggar!

sv: tack :) Och ja, det krävs en del övning. Har slagit mig flera ggr innan jag lyckades haha ;)

2012-02-22 @ 22:48:59
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Pappan Anders

Svar; Tack för omtanken.

Bra idé av Mathias,hehe. Hello Kitty på bilen va lite udda. Jag skulle nog vilja ha Hulken på min.

Ha De!

2012-02-22 @ 23:59:09
URL: http://pappanheteranders.blogg.se/
Postat av: Malin

Go'morron!! Ber om ursäkt att jag inte svarat dej tidigare. Men jag har varit på väg, men helt enkelt inte orkat. Tröttheten har helt tagit över mitt liv för tillfället! Har en son som är både kvällspigg och morgonpigg... :/ När vi kliver upp halv fyra och halv fem om morgnarna, är jag mer än död när Tim väl somnat till natten. Så då somnar ju jag oxå :/ Jag hoppas att det vänder snart, så jag är på banan snart igen ;)

Jobbigt för dej att du åkt på reumatiskt oxå! :( Du hade väl nog sen innan tycker jag. Jag fick min reumatiska sjukdom som sju åring, med diagnosen juvenil artrit. Hoppas att de snart kommit på vad du lider av. Hur är dina symptom?

Ha det gott!! Kramar.

2012-02-23 @ 08:04:49
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Nina

Undra om företaget heter piece of norway... Kommer inte riktigt ihåg nu. Men googla! Tror dom har rea just nu. Och fraktfritt! Men om du har otur så får du vänta länge innan du får den. Jag beställde min 20 december!



Går på core här i Dorotea, älskar verkligen dessa pass. Jobbiga och roliga!

Ha en fin torsdag fina du!

Kram kram

2012-02-23 @ 08:27:54
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback