Dagens tips

Idag tipsar jag om min nya favvis deo!
Jag är känslig vad det gäller alla sorter av deo, hudkrämer, body lotions och dyligt. Har känslig hud och mkt allergier. Därför har jag i alla år enbart kunnat ha en sorst deo. Den enda, som jag sagt i alla år. De har varit LDB. Den har varit min ständiga följeslagare. Missförstå mig inte, jag är inte missnöjd med den eller så nu,men alltid kul att testa ngt nytt.
Alla andra jag testat genom åren har inte funkar för mig. Tills NU!
Min älskade Mathias kom hem för någon vecka sedan med denna nya deo.
Garnier Invisimineral (den till höger)
Underbar diskret doft & den håller hela dagen.
Har aldrig sett dom innan. Trodde enbart Garnier gjorde hårstuff?
Så häromdagen köpte Mathias de andra två till mig. Ska bli spännande att testa!
Testa ni oxå!
(nej detta är ingen reklam, utan bara jag som vill dela med mig utav min upptäckt. Glad över att ha funnit en ny vän =) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback