Besvikelse

Idag skulle bästa vännen & hennes tre goa barn komma på besök. Lek bus och massa tjöt.
Det var ett tag sedan vi sågs med barnen. Hennes minsta tös har legat inne på sjukhus en vecka så vi skulle ge snuttan en krya på dig present.
Jag väntade ändå in i de sista med att berätta för lillan att dom skulle komma hit. LYCKA de blev , vi gick inom affären och köpte fika och lillan köpte varsin väldigt speciell dricka till varje barn =) (hon var så mallig) Så nu en dryg timme innan dom skulle komma kom beskedet. Mamman var sjuk. SNyft!! Cornelia så ledsen.
Vi har problem att träffas =( Alltid massa sjukdomar i vägen.
Saknar er så vännen!
Bättre lycka nästa gång.

Tycker framför allt så synd om Madde som blev sjuk , har ni inte haft de nog nu på sistonde?!

Så nu ska jag försöka göra lillan glad. Får se vad vi kan hitta på idag. Lilleman somnade nyss så ngt blir de att vi hittar på iaf.




Kram kram

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så trist :-/ Å ja, de har ju haft nog på sistone kan man tycka med nora å allt... Hoppas ni får fiak å mysa lite själva som kompensation istället. KRAMIS

2012-02-02 @ 16:17:58
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nej vad synd! Tycker alltid att det är så när 2 barnfamiljer ska träffas, sjukdomar som kommer ivägen!



sv. Jo, det är en utmaning att ta sig upp.. man får ta det lååååångsamt och försiktigt! Jag är faktiskt mer fashinerad över att sambon kan natta så och ta sig upp! Han är liksom lite större än mig! ;)

2012-02-02 @ 16:35:23
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Madde

sjuk tråkigt att vi inte kunde komma, men tur vi inte kom, för halsfluss är ingen höjdare kan jag lova. har ju aldrig haft det innan inte ens när jag var lite. Så klart har jag nog fått värsta sorten, dubbel dos penicillin. dem behövde inte ens ta halsprov. han bara tittade i halsen.



Men snart måste vi ju vara frisk så vi kan träffas! kramar

2012-02-04 @ 19:48:37
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback