Vad är oddsen??

 
Ja, vi är nyligen hemkomna från min kusins 25 års kalas.
Spänd som bara den var min käre lille kusin.
Ja han var så spänd att han hoppade. Som han har längtat.
Goare kille får man leta efter. Blind med en liten hjärnskada gör han till den han är.
I sinnet är han fortfarannde som ett barn. Pratar o säger precis det han tänker på . Underbart!
Man får sig alltid ett skratt tillsammans med honom.
 
Hände dock ngt sjukt & ganska otäckt som tur var slutade det lyckligt.
Vi skulle skicka upp "papplyktor" i luften för första gången. Fira Emil som fyllde år.
Dom tändes på & efter en stund lyfte dom. Fint så fint...
Men vänta...vad händer? Jo den ryker & blir svart & ramlar ner?!!! Bak grannens hus!!
Oj, var landade den. En kille sprang snabbt för att se & kunna rädda situationen.
SOM TUR ÄR landar denna brinnande lykta på en BRANDMANS tomt, när han STÅR & VATTNAR rabatterna!!! ha ha. Vad är oddsen för det?
Tur hade vi iaf.
 
 
 
Emil öppnar presenter med storasystern sin
kram på er
Trevlig Lördag

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, men shit. Snacka om tur i oturen :) Lät som att ni har haft det trevligt trots allt.

2012-08-18 @ 21:27:10
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: dianasdrömmar

OOps, så det kan gå...kram Diana

2012-08-19 @ 09:02:33
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha ja du, där snackar vi tur i oturen!!!! Å så skönt det lät med frukost i ensamhet å sen ut å träna, jag har legat lågt pga förkylningen, gick drygt 5 km i går i raskt tempo (ca 40 min) men vågar inte cykla några hårdare pass då jag känner av halsen rejält :-/ Men ska kurera så jag kan köra å då berättar jag mer vad jag tycker om den träningen... KRAMIS <3

2012-08-19 @ 20:28:07
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback