5 Underbara år!!

Min älskade Cornelia fyller 5 år idag!
Helt otroligt. Tiden rusar iväg. Stora tjejen ju.
Vi har firat henne massor=) Kalas med påskbuffe och sen mormors goda chokladtårta såklart. Mumma!
Oj oj oj vad presenter det har blivit. Men bäst var nog presenten som mormor och moffar Tomas kom med redan i onsdags kväll! Nämligen en våningssäng, med tillhörande skrivbord!! Då vart man stor o stolt kan jag säga. Hon var som en tupp!! =) Så det blev total room makeover där ja! Kul. Och så skönt att få rensa ur lite. Och det kan jag ju säga att det var tur de, då de kom MASSA nya paketer idag som ska få plats !! =)

Nu ska jag passa på att mysa lite med min älskade sambo innan vi somnar av ren utmattning. Inte lätt att hålla kalas för 14 personer när man är dels höggravid och sen känner av sin reumatism. Men det gick !! Lillan hade jätte kul och det är det som är det viktigaste!!

Kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback