Spännande.

Lillan ska ha hem en kompis från sitt nya dagis. Sin allra första killkompis från nya dagiset. Och utan killens mamma dessutom. Lillan är helt lyrisk. Vi bestämde det på dagis nyss när vi hämtade hem barnen. Vi skulle bara hem o käka lunch båda familjerna först. Sen skulle dom få leka. Och som lillan tjatar nu. När kommer han? VAr är han? Varför kommer han inte?! Ha ha ha
Det är ju spännande.
Hon kom nyss och sa att dom skulle gifta sig. - Inte idag väl frågade jag? - Nej mamma vi ska bara öva. jag har ju redan klätt ut mig. ( i värsta tyllkjolen)
Ha ha
Underbart med barn. Det är dom som gör livet värd att leva. Helt klart.
Dom och ens stora kärlek i livet. Nämligen min förälskelse M !!

Så lycklig så lycklig.

Får väl gå och prata med lillan som är helt hispig här.

Återkommer o berättar om helgen .

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback