Mammajacka?!

Ja min mage växer allt mer och min jacka spänner som tusan över den.
Är det någon som har en såkallad mammajacka över att sälja?!
Det lär bli kallt om magen min annars i vinter känner jag. ha ha ha.
Snön den yr här utanför fönstert vårat. Lillan myser i myskläder och ritar här för fullt. Det blir bara mys för våran del idag. Ja hon ska till sin pappa ett par timmar snart. Då ska jag passa på att städa lite. SÅ KUL SÅ!!
Inatt kommer m hem! Så skönt så!

Idag kom dfet efterlängtade brevet från unionen (akassan) nu äntligen efter 4 månader så har dom löst mitt fall. Idioter rent ut sagt. Så nu ska jag få mina pengar utbetalda. PÅ TIDEN!!!!
Kanske blir julklappar i år iaf till alla =)

Nej nu är min jacka klar i tvättmaskinen. Bäst att springa innan nästas tvätttid börjar.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback