Flytt, trots, lycka och aj

Så där ja, då skriver man från en helt ny plats. Ett nytt hem. Vårt gemensamma hem. vår nya lägenhet.
Idag är de 14 dar sedan vi flyttade in. Trivs jätte bra.
Och nu e m hemma från sin konferens vecka återigen, så nu e vi en familj. Äntligen.
Allt e super bra. Nästintill. Lillan e så trotsig så min lilla loppa. Inte så konstigt, de är ju en reaktion på både flytt och gemensammt boende. Men de lugnar sig. Ngt bra tips ngn?
Annars trivs hon bra, hon har ju fått ett stort ljust rum som hon älskar (hennes egna ord) Och alla hennes leksaker får ju plats nu. Stora rum att vara i. Skönt.

Känslan av att få vakna upp bredvid den man älskar varje morgon är enorm. De är lycka det. Likaså få somna bredvid sin allra bästa vän och sambo. underbart.
Ja ni förstår att jag e lycklig. Orolig över lillans trots men lycklig ändå.

Nej nu ska jag till vårdcentralen för att titta till mina handleder som ömmar än efter flytten. Aj aj aj

Kram på er
/Petra

Kommentarer
Postat av: carola

åh va glad jag blir för din skull petra..

Ett nytt kapitel i ditt liv...



sköt om dig och kärleken..

stor kram

2010-03-21 @ 15:39:14
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: marie

Hej! Längesedan jag kikade in till dej.....

Blev så glad nu när jag ser att du har det så bra.

Ny lägenhet, kärleken och du tillsammans...härligt!

NJut av livet och varandra!!

4 års trotsen kommer gå över....

kram

2010-03-23 @ 13:38:52
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Nina

Va härligt det är att få läsa om din lycka <3

Och trotsen går ju över, för att bytas av med 6 års trotsen ;-) Haha!

Men jag vet, det kan va riktigt jobbigt när dom trotsar och inget är bra! Usch!

Hoppas den går över snart!

Många kramar till dig!

2010-03-23 @ 21:22:18
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: carola

kikar in och önskar dig en härlig helg..

kramis

2010-03-27 @ 11:41:22
URL: http://mammacaroal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback