Tiden flyger iväg...

Ja då var helgen över, ja... jo de har ju till & med hunnit bli tisdag idag. Hela dagen lång. För a idag har den allt varit längre än vanligt. Lillan blev sjuk igår kväll och har haft feber sen dess. Lilla nuttan.
Sen upp 6.00 och fixade frukost till M, pussa hejdå in och la mig igen, nu med lillan i min säng, hann blunda lite sen väcktes man av ett lustigt sms, från en person jag knappast väntade mig att höra ifrån igen. Men ja...

Så de har inte blivit något packat alls idag. Bara mys i soffan o sådant. Mamma tittade inom så de blev lite glass ätande. Finns inget godare än glass när de e febriga de små.
=)
Mormor fixar biffen som alltid =) Världens bästa mamma och mormor e hon helt klart=) Tack!

Sitter nu nyduchad och klar och försöker fördriva tiden lite, bara skit på tv som alltid. M e och flyttstädar sin lägenhet men kommer nog inom en timme. Sen blir de hopp i säng, upp 06.00 imorgon och få iväg honom =)
Imorgon måste jag packa, köra på tippen med massa skit och sen förhoppningsvis gå på ett pass ZUMBA! De e utökat nu till både onsdagar och söndagar! Lyckliga jag! Bara de att onsdagar passar mig dåligt. Ingen som kan ha lillan då ju. Hmmm får suga på den kolan ett tag till. Träna vill jag ju.

Detta är Zumba! Akta så ni inte blir bitna! De blev jag=)


Kommentarer
Postat av: Madde

hoppas lillan snart blir frisk igen!!



Vad du är snäll som pr upp och gör frukost till mannen din, själv sparkar jag upp Mange ur sängen när han har snosat 3-4 gånger =) och alltså väckt min lika många gånger!! =) snäll jag är, ingen pigg morn människa längre!!



jätte diskret att sätta ut en annons i tidningen!! =)



haha zumba videon var ju jätte kul att titta på !! lite sugen på att prova, men hade nog varit lika stel som ena tjejen där!! =)

2010-02-17 @ 12:11:22
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja, idag är det dagen D, men det verkar inte Fröet ha förstått... Så lungt i magen. Men den som väntar på något gott ler KRAM

2010-02-17 @ 12:24:11
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja du nu börjar man längta å vänta något enormt, men det är bara å fortsätta med det so mdet verkar... KRAM

2010-02-18 @ 09:01:05
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: madde

ja jag kanske skulle följa med någon gång!! vi får se när tiden räcker till!! för det gör den ju aldrig!! =)

2010-02-18 @ 09:29:38
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback