Saknar lillan

Lillan e hos sin pappa idag. Han hämtade direkt efter dagis. Hon kommer vilken minut som helst hoppas jag. Dom skulle visst bli lite sena ikväll. Men jag saknar henne massor idag. Vet ej varför, men har saknat henne massor idag. Min lilla loppa. Snart 4 år. Inte klokt vad tiden flyger fram.

M ska ut på sin vanliga "onsdagsöl" med grabbarna. Kul. Så de blir en lugn kväll. Tänkte passa på att träna lite Carmen idag =) Får ju passa på när man e själv hemma.
=)

Längtar till Greys börjar igen!! Men snart så. Och då bor vi i vår nya lägenhet !! Tjoho!
Håller tummarna för älskade Malin nu som föder sin bebb*!!

Kram på er
Petra

Kommentarer
Postat av: c

åh petra så glad jag blir för er skull

Du är värd all lycka och kärlek du kan få.



Usch ska du få den tidningen:)..pinsamt

kram och sussa sött

2010-02-03 @ 22:57:47
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja, ibland kan man sakna de små otroligt, jag har saknat lillan då hon varit på dagis å jag hemma sjukskriven.. behövde vilan, men saknade rackarungen ändå... OCh änglar är underbara, har fått många genom åren och/eller köpt - de har alla en speciell betydelse för mig. Stor kram till dig!

2010-02-04 @ 07:23:13
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback