Min stora flicka

Ja förra veckan fyllde min lilla tös 4 år! Som tiden går. Helt sjukt.
Nappen skulle vi sluta med då de var bestämt sen lång tid tillbaka. Skickas till tomten som sen skulla lämna den till bebisarna på bb. =) Har hon själv kommit på. Men ja de blev ju tufft de första kvällarna som vi befarade. Nappen har alltid varit en kär vän. Men de gjorde nog mer ont i mig ändå. Ler. Svårt att se sitt barn så ledsen ju. Men de gick bra ändå. Så stolt över henne. I samma veva bestämmer hon sig för att kasta nattblöjan, bara sådär! Jag hade tänkt avvakta med de och ta de när hon va redo. Men jaha de vart hon tydligen. FÖr nu e allt borta och super bra går de!! MIN STORA ÄLSKADE flicka! Så stolt över henne så!

Vi trivs bra i nya lägenheten. Härligt att vara en familj. =)
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Men se där, har hon hunnit bli 4 år nu!

Stora damen alltså!



Va glad jag blir för din skull.

För det är UNDERBART med en familj <3

Hoppas ni haft det bra på vandringen i helgen!

Kramiz

2010-05-02 @ 20:31:13
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

så mysigt att vandra! Är även glad att ni har det så bra <3 Kram!

2010-05-09 @ 19:50:45
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: madde

Ja du Petra, dem blir stora snabbt!! =) vad duktig hon är med både nappen och blöjan! =)



Selma har pratat om henne sen ni var här i lördags! när kan vi leka nästa gång?? =)

2010-05-12 @ 21:41:27
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback