Vad ska jag tro?

Älskar min underbara dotter & hennes gudomliga kommentarer.
Mamma ringde nyss & berättade vad hon hade sagt i morse på väg till dagis ( hon sov där inatt då jag va iväg & sprang igår)
De e så att här i byn så har de gått stora fina ardenner hästar i en hage hela sommaren och så på dagen har man kunnat åka häst & vagn runt här omkring. Så lovade jag henne i somras att vi skulle åka en dag, men sen helt plötsligt va hästarna borta, okej sommaren va väl slut och jag hade inte riktigt hängt med.
Men iaf så här sa hon

"- Inga hästar i hagen, var kan dom va? Min mamma har sagt att vi ska åka häst och vagn , sen säger hon att vi inte kan. (så slår hon ut med händerna väldigt frågande och bestämt och säger) VAd ska jag tro?! Kan dom ha gömt sig i buskarna??"

UNDERBARA UNGE!!!!!




Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ha, ha hon är UNDERBAR!!!! Vilken bra start jag fick på dagen när jag läste detta :-9 Skickar en stor kram till er båda!

2009-09-03 @ 07:37:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: madde

haha dem e allt för roliga ibland!! nått lopp blir nog inte aktuellt för mig, springa är inte min grej inte nu i alla falL!! ses på löradag!

2009-09-03 @ 14:52:53
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback