Lovely day

Vaknade upp bredvid M. Lillan kom in och kröp ner hos oss och mös en bra stund.
Kan de bli bättre igentligen?
Sen åt vi en lååång mysig frukost . Så lång att lillan kom försent till dagis. Men de gjorde inget. FÖr vi hade de mysigt som hon sa.
Igår kväll skrek hon efter M igen efter de att han hade sagt godnatt. Han fick återigen komma in till oss i hennes rum och pussa på henne och krama om henne. Hon gillar honom skarpt. Känns så skönt.
De va svamp plockning som stod på schemat idag. men INGEN svamp hittades. Snyft.
Men tack mamma för att vi fick den du hittade igår. Undebara mamma!

Ikväll va jag på föräldra möte på lillans dagis. Riktigt trevligt faktiskt. Vi fick pyssla lite. Alla barnen har fått varsin pärm att ha sina teckningar och dyligt i, och vi föräldrar skulle klippa och klistra och göra själva framsidan till pärmen. Riktigt kul.
Sen va de tal om bebisar och förlossning då ena pappan hade förlöst sin fru i bilen förra veckan. DOm hade ej hunnit in til sjkhuset utan hade fått stanna utanför "grillen" här i en närliggande by. Barnet och mamman klarade sig galant. Vilken solskenshistoria. SÅ den mesta tiden handlade om just själva förlösningen. Stolt pappa kan jag säga =)

Greys började ikväll och ingen va gladare än jag. Men fy va hemskt att George dog. SNyft. Kom allt lite tårar där.

Just nu tittar jag på Fråga Olle Dokumentären. Sjukt med onani marathon tycker jag.
Blir snart sängen för mig, då jag ska upp och jobba imorgon. Blev inringd idag som vikarie. Så imorgon och på fredag ska jag allt jobba. Med mina små saknade barn =) Härligt härligt!

Imorgon blir de mera mys med lillan, sen e de pappas helg ju ....
Får väl se vad de blir för min del i helgen. Mitt hus behöver städas iaf och jag har ett enormt tvätt berg. Drygt!
Men de blir tid med M oxå! Mys!
Han va så go idag. I måndags va han i Lund och där hade han knallat in i en choklad butik och frågat om dom hade choklad utan nötter ( jag e allergisk mot de och ÄLSKAR choklad)
Underbara han. Så nu sitter jag här med två fina goa lala!!! =)
Me like!

han ringde nu när jag skrev om honom. ha ha
Nu ska jag hoppa i säng, upp tidigt imorgon ju.
Kram på er
Petra

Kommentarer
Postat av: Nina

Tjingeling vännen =)



Ja visst är det underbatr när barnen kommer bra överens med ens nya kille. Sånt är väldigt viktigt!

För barnen är ju det viktigaste vi har i våra liv <3 Melvin och Mikael är helt underbara ilag!



Roligt att du får jobba med "dina" barn i några dagar!

Du verkar ha funnit lyckan och kärleken nu, det värmer mitt hjärta.

Önskar ju lycka och kärlek åt alla!



Många kramar till dig!

2009-10-01 @ 11:55:17
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha grillen måste ju vara rinkaby ;)

greys är så sorligt nuförtidne, längtar tills nästa vecka

2009-10-01 @ 17:03:14
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: madde

vilken mysig morrn, kan vara skönt att bli sen ibland!! =) håller med greys var sorligt...=(



ååå vilken historia...häftigt att förlösa sitt egna barn!! imponerat!! =)



ha det bäst

2009-10-01 @ 18:52:11
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej! Låter som allt är toppen - härligt! Måndag är det dags för Pippi att hjälpa barnen att tömma sina sparbössor. Borde inte vara lika rädda den här gången ;-) kram

2009-10-01 @ 19:30:49
URL: http://www.no5.bloggagratis.se
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tittar in för å se vad du pysslar med, kul att du får vara med barnen igen :-) Ha nu en trevlig helg! Kram

2009-10-02 @ 11:59:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

hehe jag har redan sagt vad jag tyckt eom filmen i telfon, men kan ju säga här igen i fall du glömt det att jag tyckte den var bra...haha



tänkte, skall till åhus på tisdag å intervjuva H, kanske kan ta en fika då när jag är där? kram

2009-10-02 @ 19:57:14
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback