Saknar er

Ja jag saknar bloggandet & alla bloggar jag läser.
Men sista dagarna har varit tuffa, mkt kräk =( och trötthet, blandat med massa plugg o annat trist.... Har haft lite känningar av ep:n . De kommer som ett brev på posten när man varit lite dålig.
Men de vet jag u så då låter jag bli datan och tar de allmänt lugnt, Men ikväll saknade jag er för mkt så nu kom ett inlägg helt enkelt.

Jobbat idag och ska hoppa in imorgon oxå. Kul för sen efter 30 juni ska jag plugga heltid och inte jobba där mer. Trist.
Igår blev de en tur till väla köpcentrum på eftermiddagen. Blev en del fynd. Foto kommer sen=)
Kom i strl 36!! TJOHO! De va LÄNGESEN!
Eller inte kom i utan rättarsagt de va de enda som passade 38 trillade nästan av!!!
Så jag e nöjd.

Idag efter jobbet kom Madeleine hit. Kul! De blev gräsklippning som stod på schemat. =)
Hmm... men bra blev de. Tack Madeleine. Du e för snäll!!

Och tack alla ni som har gett mig så underbara kommentarer! Ni är för goa!

Har blivit besatt (ha ha) av Caroline af ugglas nya cd. MM jag vet jag gillade inte heller henne innan . Men såå bra den är!!
Super bra! Ett måste faktiskt!
Den går på här hemma dygnet runt nästan.=)

Nej ikväll blir de slappa på soffan & INTE missa Christine! Tack Nina för påminnelsen!

Massa kramar till er alla underbara människor!
Tack för att ni finns
/Petra

Kommentarer
Postat av: madde

jag har saknat ditt bloggande...=) hoppas du mår lite bättre nu ialla fall...måste ses snart tycker jag...=) ha det bäst kram

2009-05-26 @ 21:58:33
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Postat av: Kia

Å vännen! har saknat dina inlägg! Blev så glad av din kommentar med. Det är jag som haft tur. Du är verkligen en fin vän!

Men håller du på att försvinna? Strl 36 är ju litet ju. Du tar väl hand om dig vännen?

Själv är jag glad över att komma i strl 38. ;)

Kómmer nog aldrig i strl 36. Iallafall inte på byxor. Höfterna är för breda efter 4 barn.

Bra jobbat till dej iallafall!

Sköt om dej!



kram kram

2009-05-26 @ 22:15:33
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Amanda

Skönt att du känner dig lite piggare nu igen iaf! Kram på dig!

2009-05-27 @ 07:15:22
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback