Min Underbara "salong"

Ja eller veranda.
Men jag kallar de salong, de retar Mikael så mkt.
=)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jajajmen, jag förstod precis vad du menade ;) och jag gillar det inte heller.

Det är en Dvärgpinscher Asterix är.

Kul att du tycker han är söt =) Tycker jag med ;)

Och ikväll blev han såå glad när äntligen husse kom hem igen. Då släpper han honom inte ur sikte ;)



Vad fint det blev med alla väggord du satt upp. Det är riktigt fint med sånna tycker jag! och på lillans rum blev det fint oxå! =) Vad pysslig du varit trots att du inte varit pigg.

Kram kram

2009-03-19 @ 19:52:28
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blog

Svart och vitt är verkligen en kombination som håller i alla lägen - verkligen vackert. Längtar tills jag får en ny altan, då ska jag inreda den och göra ett rum av den... Tack för inspirationen!

2009-03-19 @ 20:28:28
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback