HJÄLP! Monster!

Lillans väg.
Fotot är lite suddigt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jodå, nog tycker jag att han är bra söt, förutom när han gör alla sina rackartyg :p Då är han inte lika populär ;)

Jo, han blev överlycklig när husse kom hem och jag tror att husse blev lika glad när han möttes av Asterix i hallen! Sen blir det mys på hög nivå mellan dom två. Knappt att man få vara med :p Men jag ska försöka tränga mej emellan sen ;)

Ja, det blev skita snyggt det du gjort och brädan från Therese passade fint där hemma! Måste nog beställa en från henne jag med!



Kram kram

2009-03-19 @ 20:02:46
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Jodå, nog ska jag allt försöka att tränga mej emellan dom ;) För jag vill ju oxå vara med :p

Jodu, en liten rackarhund är precis vad han är ibland. Väldigt många gånger denna vecka känns det som. Men så är han ju bara valp än. Får intala mej själv att han blir bättre när han "vuxit på sej" lite.



Ja, jag måste figgulera ut vad jag vill att det ska stå. Sen ska jag oxå ta och beställa en bräda av henne. För duktig är precis vad hon är. Är rädd för att om man köper en, så vill man ha fler! ;)



Kram kram

2009-03-19 @ 20:21:39
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback