God natts sömn?

Ja det kan inte jag gärna skriva under på.
Lillan har fått tillbaka sin förfärliga hosta. Men hostar bara nätterna igenom.
Vet inte hur många gr hon & jag har varit uppe inatt.
Hon har fått medicin, hon har fått vatten, hon hittade inte nappen, hon hade tappat täcket, till sist kom hon upp och la sig hos mig.
Men hon va pigg & glad i morse så hon e på dagis nu.
Svårt det där med hosta. Ska dom va hemma eller inte? Så får jag så dåligt samvete.
Men jag sa till dom på dagis att är det ngt så ring direkt . Jag har 3 min dit så.

Nu är det pluggande som gäller för min del.
Ska bli skönt att ta tag i!

Har ni haft en god natts sömn?

Stora kramar till er
Petra

Kommentarer
Postat av: Bus

Inget roligt när hostan aldrig tar slut. Jag har två astmabarn varav ett har haft fruktansvärda nätter förut...



Vad pluggar du? jag går in på slutspurten på min utbildning nu och det ska bli jätteskönt kan jag lova! Lycka till med din läsning idag. Kram till dig :O)

2009-03-30 @ 09:14:30
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: Therese - Lurans blogg

Har haft en hostnatt här hemma också, men även Luran fick gå på dagis idag då det är full rulle på henne, ingen feber ellerr så, bara rosslig i bröstet... Hoppas det inte blir värre!



önskar dig en bra start på denna dag och vecka! Stor kram vännen

2009-03-30 @ 10:23:31
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mikael

Ja gumman mitt kaffe betyder mycket för mig men inte mer än dig!!!



Puss puss

2009-03-30 @ 10:28:26
URL: http://zuperpappan.blogg.se/
Postat av: Nina

Men usch för hosta =( Hoppas det blir bättre natten som kommer!

Själv så har jag sovit väldigt gott! Fast jag la mig lite för sent. Satt ju uppe och höll på med sam´s fotoalbum. Det tar tid! Men roligt äre!

Måste passa på att sitta då Sam lagt sig för natten! Han vill så gärna ha min uppmärksamhet då han är vaken!



Hoppas det går bra att plugga idag!



Nu ska jag äta en lite försenad lunch!

Jag och Sam har varit ute på en härlig promenad!



Kram kram söta du!

2009-03-30 @ 12:49:28
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback