Spelkväll

Ja igår kom Madeleine hit =) Skönt så man får rå om henne lite grann.
Sen kom grabbarna grus & vi hade spelkväll.
Lillan va med uppe första spelet (settlers) gick ju bra¨.
Vi skulle ju provligga min säng i "mitt nya rum" igår eftermiddags jag & lillan, men de slutade med att vi båda två somnade. =) Så hon va ju inte så trött igår kväll.
Men till slut somnade hon & då togs de nya spelet fram. Tusan har glömt namnet nu. =( Men kul va de. Ngt invecklat men roligt.
Mkt att lära sig första gången. Så då har ju vissa fördel att få två genomgångar ha ha men ej jag. =)
Men förlorade som vanligt =) Men alltid lika glad ändå.
Mr D vann igår, båda spelen.
Så han va allt lycklig, men visst lät vi honom vinna?? ha ha

Idag väntar en ny härlig dag. Vad som sker de vet jag ej.

Kram på er
Petra

Kommentarer
Postat av: Amanda

MrD verkar vara en riktig turgubbe. :o)



Hoppas ni hittar på något skoj idag med.

Kram på er

2009-07-08 @ 13:15:13
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Kul med spelkväll, ska kolla efter ngt kul sällskapsspel i morgon när vi åker til lstan på mini semester :-) Kram till er!!!

2009-07-08 @ 19:40:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: madeleine

ja jag saäger då det

D måste ha fuskat eller nått :P



TACK underbara du

för att du tog hand om mig

du är minsann bäst !!!



kramar i massor



2009-07-10 @ 00:51:46
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback