Skitmin

Ja vi gick allt till lekplatsen. Leker & har oss & rätt som de e så ser jag lillan med sin skit min!! NEJ! Vi är långt hemifrån & har ingen extra blöja då hon slutat igentligen men jag tog de säkra före de osäkra & satte på henne en innan vi gick. Tur de.
MEn nu stod vi där alltså mitt på lekplatsen i "korvkiosken" med en härlig skitmin! Hmmmm...
Så de vart bara att gå gem hela vägen. Hon kunde ju inte sätta sig i vagnen då allt hade kletats ut över hela henne. Mmm härligt härlgt.
Nej vi fick gå hem & stanna hela tiden för att hon skulle gnälla & böja sig ner för att bajset skavde.
Då är man lycklig! Ehh not!
Men men de var ju inga problem att få henne att lämna lekplatsen idag iaf. Ngt positivt. Hi hi

men nu är vi åter hemma igen. Bajset e borta & mat i magen har vi nu.
Pippi på rymmen är i dvd:n & lillan sitter här lycklig bredvid mig.
Imorgon har hon & jag bestämt att vi ska ha ett dock/nalle kalas på hennes rum & godis ska inskaffas!!!!! LÄNGTAR SÅ!

Kram på er
Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback