Något nervös

Idag bär det av till Mellerud. Eller ja närmare bestämt till Uddevalla.
Min mammas käre sambo har ringt runt bland sina gamla jobbar kompisar och fixat så att jag får åka med en lastbil upp till Uddevalla som ligger cirka 6 mil från Mellerud. ( Tusen tack Tomas! Du är en pärla)
Så där kommer min riddare på den vita hästen att hämta mig. Eller ja, de får väl gå med en grön metallic volvo oxå =)
Ska bli så skönt att få träffa honom! Bara få krama om honom.

Vi ska passa hans föräldrars gård & alla djuren fram till imorgon kväll. Kul att fixa med hästar, hundar, gäss, ankor, höns, får och katter.Tror jag fick med alla, nej kaniner oxå.
Mysigt. Mikaels syster ska oxå hjälpa till. Trevligt att träffa henne igen. Sen imorgon kommer Aron! Mysigt att få träffa honom. Ska vi busa & mysa mkt.


Men e ngt nervös inför färden, man känner ju inte personen man ska åka med. Men de kan bli kul att lära känna ngn ny.

Kram på er
Petra

Kommentarer
Postat av: Therese

Så bra att allt ordnade sig så ni fick träffas i helgen! :-)



Kram kram

2009-02-22 @ 19:49:09
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback