Tjejkväll/Lucia

Underbar kväll igår. Go mat i goda vänners sällskap.
De blev tjejfest spelet och de vart då vi kom igång ha ha... Härligt att höra alla svaren kan jag säga =) Eller vad säger ni tjejer? =)
Blev sent igår, vi la oss strax efter 03.00 och gick upp 11.00. Blev en tur till stan där min älskade M:s sista julklapp inhandlades. E sååå nöjd!! Hoppas bara han blir glad nu . Sen bar det av till kyrkan ikväll med Johanna. De va lucia på schemat. Jätte mysigt. Och så tände jag ett ljus för min mosters man som nyligen gick bort.
Snön föll här idag, så lite julkänsla fick man nog allt.














Vi har SNÖ!!!
LYCKA!



Tusen tack tjejer för en underbar kväll! OCh lucia!



Pratade även med M igår kväll eller ja inatt. Mysigt att få höra hans röst!
Nu e han snart hemma igen . På LÖRDAG! Ja ni läste rätt. PÅ LÖRDAG e han hemma igen! Äntligen!
Snacka om att han ska få pussar och kramar då! I MÄNGDER. Han har inget val . ha ha ska pussa massa massa.

Sen e de jul! Härligt härligt. Och jag ska få fira med båda mina älsklingar. Lillan & M!!
I morgon kommer lillsessan hem igen från pappa. MYS! Så jag får skynda att slå in alla klappar. Nu har jag bara en klapp kvar att köpa. Eller ja, lillan ska köpa en till M. Och hon vet exakt vad hon ska köpa ha ha hon e rolig hon.

Kram på er allesammans!
/Petra


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ja bättre sent än aldrig.... :)

ja mycket trevligt... en viss fråga lär komma ut här på bloggen haha...som andra får svara på s



Pratar med mr snygg på MP.... haha, det var han från la krog ;)

2009-12-13 @ 22:58:31
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, japps världen är liten är bra...jag är både snygg och trevlig..... :) haha vi får nog se till och skaffa barn först, innan det blir barnbarn..å efter idag är man inte mindre sugen direkt haha



haha det du inte fråga M om i telefonen haha S

2009-12-13 @ 23:20:00
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback