Pulka!!!

Idag bar det av till sjukhuset för att få min fjärde behandling. Va ngt nervös. Upp 6.00 även idag. Inget kul.
Speciellt inte när man inte kan lära sig att gå tills sängs lagom tid. Men men de gick bra.
Först hoppa av bussen halvägs in till stan för att lämna av lillan hos sin pappa , sen på igen på nästa buss.
Behandlingen gick bra. Somnade dock och sov alla 3 timmarna de tog. Hmm... Vaknade ett par gr då jag snarkade så högt att jag själv vaknade =) Ngt pinsamt då jag insåg att jag inte var själv i behandlingsrummet längre. ha ha nejdå där låg en kille i sängen bredvid och tittade skumt på mig. Ja ja men man blir så trött av de som sprutas in i kroppen på en.
Så nu hoppas jag må bra i 8 veckor till. Alltid ngt.

Efter behandlingen vart de hämntning utav min prinsessa, sen hem och leta pulka i alla butiker här i byn. UTAN LYCKA! Lillan blev så nere, jag oxå pga det. Ville ju ut o åka pulka med henne såklart.
Som räddaren i nöden ringde mamma sin kompis som bor en gata bort, och japp dom hade en pulka över sen deras barn va små. Så en vända dit och lyckan va räddad!!
De blev en massa pulka åkande. Lillan älskade de!!!!
Blev ju inget åk i fjol då vi ej hade snö.
Hon skrattade som mest när jag satta mig i pulkan och åkte ha ha...

Imorgon är en lekdag inplanerad med hennes bästis. =) De blir pulka åkning för hela slanten.
Och i övermorgon kommer älskade M hem!!! MYS!

Bilder från pulka åket kommer senare.

Nu e de tv:n som gäller.

Just ja!! En sak till! Jag fick betyg på min senaste kurs idag! HÖGSTA BETYG!!! Så stolt så!!!

Kram på er
/Petra

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vad härligt med pulkaåkning! Det gillar jag fortfarande ;-) Och grattis till betyget, du ska vara stolt!!! Håller även tummarna att du nu får må bra, njuta av julen å att din älskade M kommer hem :-)



Själv sitter jag här med en riktigt livlig bebbe i magen, så härlig känsla. Älskar att vara gravid, det är såååå spännande nu, planerar barnrum, tänker förlossning osv. Och Svea har så smått börjat förstå att hon ska bli stora syster :-)



Masssa kramar vännen!

2009-12-17 @ 19:55:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är duktig..och pulka är kul...det vill jag med åka!!! men ahr ingen...får nog köpa de på stadium haha.... :)

2009-12-17 @ 20:56:06
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: madde

vilken tur att ni fick tag på en pulka tillsist!!

håller tummarna för att du mår bra 8 veckor o mer där till=)



hoppas inte M är för trött när han kommer hem ;)



grattis till högsta betyg!! =)

2009-12-17 @ 20:58:12
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

nu har jag sammanställt svaren om namnunderöskningen :)



2009-12-17 @ 22:58:15
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Nina

Men så mysigt med pulkåkning!

Kan troo att Lillan va hel nöjd!

Melvin brukar verkligen gilla då jag åker bob med han och fjantar runt i snön!

Stort grattis till ditt fina betyg!

Duktig du är! Du ska vara jätte stolt!



Nä nu måste jag hoppa i säng!

Många kramar till dig!

2009-12-17 @ 23:11:31
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback