Kojmys

Efter dagis i eftermiddags så var de lekdag med bästisen Elin som stod på lillans schema. De blev en tur till pulkabacken idag igen där de små busfröna lekte för fullt.  Snurrade nerför backen och åkte pulka utför både med och utan sina pulkor. =) Jag och Elins mamma frös till slut så vi hoppade bokstavligt talat.

Sen bar det av hemmåt för lite läsande och mys.
JAg lagade mat och så byggde vi en koja i köket under bordet där vi dukade upp och åt middag tillsammans. Mysigt och väldigt uppskattat kan jag säga =)
Sista dagen för lillan på dagis idag, nu dröjer det 3 veckor tills nästa gång. Skönt med lite semester för henne.


Nu kommer lite foton från gårdagens pulkaåkning.



Glad då hon äntligen fått en pulka!! Lycka



tjoho!!

Och lite bilder från vår middag i kojan ha ha







Spännande att sitta på golvet och ha "skolbänken" som köksbord =)



Och imorgon ja IMORGON så kommer M hem!!!
LÄNGTAR!!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, nu är det nära, nu kan du till och med räkna timmar ;)

2009-12-18 @ 17:39:28
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Så mysigt och påhittigt! Förstår att middagen blev uppskattad :-) Antar att du nu räknar timmar och minuter ler Kram!

2009-12-18 @ 19:12:42
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej!!

ja, det har varit kallt här nu. Så man har inte direkt velat sticka ut så mycket som näsan ens. Asterix har jag fått tvinga ut för att bara pinka. Han har hållit på att frysa ihjäl. Så han har trivts bäst i sängar och under filtar och täcken. Så du kan tro att han mös när jag fann honom i vår säng.

Min älskling kom hem, men fick åka på nästa jobb lika fort igen! =/ Så har jag tur så kommer han hem imorrn kväll. Men vattnet fick vi tillbaka vid tre tiden. Så ikväll har jag varit hemma hos mamma och pappa och kokat lakritskola och haft det mysigt. Kom precis hem och nu tror jag att jag tar med min hund och hoppar i säng.

Hoppas ni haft en mysig fredag kväll min vän! Och imorrn får du äntligen hem din älskling!! =) Vad du ska längta!!!! =)

Och vilken mysig middag ni måste haft ikväll oxå!!

Massor med kramar och sov så gott!

2009-12-19 @ 00:25:41
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi, hi nu är det inte många timma kvar ;-) Kram till dig!

2009-12-19 @ 07:22:59
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Tjingeling vännen!



Vilka härliga bilder!

Kan tro att Lillan myste! Å kanon fin koja!

Du är ju en sån go mamma Petra!

Och idag är det väl kärlek på hög nivå =)



Många kramar till dig och önskar dig en kanon bra lördag!

Vi ska ut i snön!

2009-12-19 @ 11:10:28
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: madde

vad påhittig du är!! mysigt med middag i en koja under bordet!! =)



I dag är det Lördag!!! hoppas allt går bra, så han kommer hem i tid...trots snöandet!! =) Sova kan ni ju göra när ni blir gamla hahah!! =)



vad mysigt det såg ut i pulka backen...vi ska nog ut i snön snart..Theo vägrar sova middag!! =)



ha nu en mysig kväll!! =)

2009-12-19 @ 12:33:18
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback