Fredagsmys

Sitter här i soffan med min lapton i knät, filten uppdragen över benen och mysbrallor på. Fredag. Fredagar för mig brukar innebära mys och gemenskap. Men idag är jag barnfri och då M inte är hemma än så är jag även kill fri. Vilket känns något konstigt. Min första helg på länge som jag e själv. Tända ljus har jag överallt, ljusstakar i fönsterna och levande ljus på borden. Faktiskt rätt mysigt om jag får säga det själv.
Och jag pratade nyss med M på skype!! Lycka! Fick se min kärlek idag oxå. Underbart! Allt va bra med honom. Nu är de inte länge tills han e hemma igen!!! Som jag ska krama om honom och pussa på honom! Mys!!

Jag och mamma va i stan idag och handlade julklappar. Mysigt. Älskar att umgås med min mamma. Vi har alltid så kul tillsammans. Samma galna humor. HA ha...
Så de blev en hel del julklappar inköpta, och resten hoppas jag få inköpta imorgon när jag ska in med syrran och hennes kille. Kul men tyvärr blir de ingen sovmorgon. =( Men men...

Imorgon kväll ska jag till Johanna på tjejmiddag. De ser jag fram emot. Va ett tag sedan vi sågs nu ju.

Åhhh kan de inte gå snabbt nu denna veckan som kommer så jag får krama om M snart!!! SNÄLLA!


Kram på er
/Petra

Kommentarer
Postat av: Johanna

du har en utmaning/award hos mig :)

2009-12-12 @ 11:22:42
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback