Imorgon gäller de

Ja imorgon e en lååång dag.
Som avslutas med Iformloppet i malml kl 18.30!
Spännande men så nervös =)

Dagen börjar tidigt, måste hinna lyssna på Lugna favoriter innan dagis lämning sen e de hudmottagningen 8.40, efter de provtagning och sen efter de ska min första behandling göras. Två timmars dropp... hmm...
sen måste man sitta där minst en timme efteråt så man ej får en reaktion. Buhu... trist...
Men sen e de tåget ner till malmö o loppet. =)

Nu e de spelkväll på g, Madeleine kunde tyvärr ej ikväll . Saknar henne så.. Hon som skulle få sin födelsedags present. Kram på dig gumman,
Grabbarna e och hämtar pizza nu . Gott.
Men pssst skvallra ej om att jag äter pizza kvällen före loppet. ha ha

Kram på er
Petra

Kommentarer
Postat av: Johanna

tur man hinner i från malmö då, så man slipper trängas med en massa folk!

2009-08-31 @ 20:14:40
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: madde

LYCKA TILL i morrn! håller tummarna för att allt går bra, o loppet såklart!! =) och jag ska komma ihåg...hihi

2009-08-31 @ 20:24:06
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Jag ska hålla tummarna för dig i morgon vännen! Har ju missat massor här när jag haft bloggfritt över helgen, men skönt att du är hemma och att du verkar vara så lycklig med M. Jag är innerligt glad för dig ska du veta, och vad kul att vi är lika galna, skönt att ha en radio galning till att luta sig mot i bloggvärlden skrattar Kram

2009-08-31 @ 21:07:57
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, jag måste ju få höra hur det gått efter du varit med i radion imorrn! Spännande!! =)

Ska hålla alla tummar jag har att det går bra för dej, men det vet jag redan att det gör ;)

Förbered dej nu vännen, så få vi höras något sen.

Men kom ihåg att sova lite oxå.

Natti natti och sov så gott.

Hoppas att det går bra för dej på hudmottagningen imorrn. Ska även hålla mina tummar för dej där vännen och tänka på dej.

Stora lycka till kramar till dej vännen min!

2009-08-31 @ 22:42:44
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback