Gomorgon underbara måndag!

Hej hopp!
Idag är ännu en ljuvlig dag!
M har nyligen kört till jobbet. Lillan och jag myser här i soffan. DAgis börjar kl 09.00 så vi hinner mkt mys innan dess.
=)

Igår åkte jag & M till IKEA!
Så mysigt och kul!
Brukar inte vara roligt annars att åka dit med en kille, dom brukar ju mest sucka och pusta och stöna över hur trist de e.
Men inte M inte! Nej han shoppade loss rejält till sin nya lägenhet! De va riktigt kul. Han e underbar den grabben, jag skrattade massor!
Men hmmm gjorde väl bort mig lite där inne. De va lång kö (aldrig mer Ikea en söndag)
så vi stod länge och väntade på att få betala. De ringde i en mobil, länge och högt. Jag stod och blev lite irriterad över att personen inte kunde svara i sin mobil. fram tills jag upptäckte att det faktiskt va MIN mobil som ringde i min ficka!! HA HA så illröd i ansiktet skrattandes svarade jag i den. ha ha
ja ja... ngt förvirrad, men jag har faktiskt en någorlunda bra ursäkt. Ny mobil har jag ju, okej då den e väl en månad men ändå.

Nu ska vi mysa vidare.

Ikväll är de spelkväll! Kul de va längesen!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback