Tidig morgon

Idag gick vi upp tidgt. Ja tidigt för att vara oss. =)
Kl 06.10 slog jag upp mina ögon. Kl stod på 06.30 så inte lönt att ens försöka somna om.
Har haft lite morgon mys här i mörkret. Kallt e de. 8 minus. Brrrr
Ska strax traska bort till dagis med lillan & sen vidare till mitt dagis=)
Alltid lika kul att träffa alla barnen på måndagar. Dom har alltid så mkt att berätta då. Mysigt.
Ska plugga lite på jobbet idag oxå. Och efter jobbet & dagishämtning är de tömning utav vind hos mitt ex. Ska bli så SKÖNT att komma därifrån helt.
Hämta alla mina julsaker. Ja advent e ju på söndag, så man får ju upp med staken i fönstret. =)
Härlig tid man har framför sig nu. Jul & Nyår! Härligt Härligt. Jul blir de den 22 hemma hos mamma med syrran m familj o mamma o hennes sambo mig o lillan. Har ej lillan julafton iår. =(
Så jag ska nog skippa julafton helt & hållet.
Nyår därimot ska firas med min underbare pojkvän! Åker till dalsland den 28 & stannar tills den 1 Januari!
Ska bli så mysigt! Många dar tillsamman! Underbart längtar så!!
Får även träffa hans härliga familj för första gången. De e jag grymt nervös inför men jag överlever nog. Dom kan inte mer än att tycka illa om mig.
Men vi får hoppas dom står ut. Ha ha
Nej nu får jag väl ta itu med overall påklädning och allt.
O ja älskling jag har mössa på mig idag! Trots frissan =)
Ha en bra dag allihopa!
ahhhh nu säger lillan precis att jag har bajsat.
Bra start.
Nu lär vi komma efter i tids schemat. Men men
Jackpot fick jag!

Kram/
Petra

Kommentarer
Postat av: max olivers mamma caroline

hej hur är det?

det var roligt att du har börjat blogga igen:)

mvh caroline med barn

2008-11-24 @ 12:50:51
Postat av: Zupermamman

max olivers mamma caroline: Hej! Allt e bara bra. Sj? Kram

2008-11-26 @ 14:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback