Uppe!!

Hej hopp!
Uppe i Mellerud!
Eller ja jag kom hit igår!
Så härligt så!
Underbart att få mysa med sin karl igen!!
Sitter i soffan här nu & äter godis, medans Mikael e ute & grillar, hi´hi snäll fördelning va?
Nej jag ska fixa & dona här strax. Sen blir de bara mys i soffan. Kanske ett bad oxå. Han har ju badkar. Man får ju passa på då ju!
Fick julklappar av Mikael igår.
Shit alltså. BLev så rörd.
Först fick jag ett jätte fint doftljus (vanilj) där de står Jag älskar dig
O en lång fin text .
Sen fick jag ett jätte fint smyckessett! Ett guldhalsband med matchande örhängen!! Så fint. Små hjärtan med små små pärlor eller stenar i. SÅ fint så. Blev allt lite tårögd. Han är mannen i mitt liv det är bara så.
Mitt hjärta bankar så hård för honom. De slår allt fortare när våra blickar möts & jag tittar in i hans glittrande & genom snälla ögon. Älskar de fina underbara ögona!
Nej nu får jag sätta på lite musik & gå & fixa lite här.
Stora varma kramar
Petra
ps. kanske uppdaterar mer senare.ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback