Happy new year!

Idag är det nyårsafton!!
Härligt härligt!
Ska bli mysigt att fira med sin lilla älskling!
Men fasen vad jag saknar min lilla loppa.
Ringde hem till henne i morse.
De kändes i hjärtat när hon ville jag skulle hämta henne. Kändes som om ngn ryckte ut mitt hjärta & slet det i små bitar.
Men på fredag då får jag äntligen hålla om henne & mysa.
Längtar.

Försöker komma på ett bra sätt att lägga fram en ide jag har inför imorgon ti hi...
Återkommer med resultatet! Ha ha ha...

Ska hem på familjemiddag hos svärmor & Svärfar. Ska bli mysigt. VA där ute en sväng igår. Dom e så trevliga. Känner sig som hemma  direkt man kliver innanför deras dörrar. SÅ härligt. Avslappnad & härlig stämning. Så skönt.
Mikael växer för var dag i mina ögon. Konstigt nog , då jag trodde att man inte kunde känna mer för honom än vad jag redan gjorde, men för var dag som går älskar jag honom bara mer & mer. Underbart.
De känns verkligen som om de e vi två som är menade för varandra resten av livet. Vi har så mkt gemmensamt.
Samma sjuka humor. =)

Vi va ute & gick inatt igen. Så härligt att ut & gå så sent & bara prata.
Har aldrig kunnat prata med en kille så som vi pratar. Vi kan prata om allt. De känns så härligt. & det märks att han verkligen lyssnar. & inte bara lyssnar för att få ngt. Ja om ni förstår vad jag menar. NEj han kommer ihåg ALLT: Ibland saker som jag själv glömt bort de kommer han ihåg. Fastän han inte ens va med eller ens hade ngt kopplat till saken.
Hmmm ja.. my dream man!
Nej vi får väl göra oss i ordning inför nyårs middagen.
Hmm.. vad ska man ha på sig?
Kram
PEtra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback