Utmaning!

Jag har blivit tagen av Malin
REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. 

Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!

1. Jag genomgick en stor operation i hjärnan när jag var 14 år gammal.

2. Jag kan inte titta på tex efterlyst på tv innan jag ska sova, då kan jag inte somna. Tramsig som man är.

3. Jag är relativt mörkrädd, trots mina 24 år.

4. Min första fylla (jag var ändå 17 år) tillbringade jag sittandes i en trädgård utanför en marklägenhet nära sommarlust. Jag va för berusad så min dåvarande kille & tjejkompis va rädda att jag skulle bli satt i fyllesällen så vi satt där ändå tills vi skulle bli hämtade av tjejkompisens föräldrar. Frös gjorde vi, värmde oss på tändare.

5. Jag fick en tatuering i födelsedags present en gång, de värsta var att jag skulle tatuera mig direkt då, jag blev kidnappad. Snacka om en arg mamma, glömmer aldrig den födelsedagen.

6. Jag blir GALEN om någon stör min ordning i mina pärl lådor ! Ha ha ha

Jag utmanar : Nicole, Käthe; karinolofsson,

Kommentarer
Postat av: Karin

tack, men har redan gjort den där.. annars skulle jag absolut gjort den:D ha en superfin dag!

2007-03-23 @ 09:22:27
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback