SÅ STOLT SÅ!!

Det gick jätte bra på dagis idag!
Hon va lite mammig typ 4 -5 min sen släppte det & hon lekte & hade sig med allt & alla!
Lagade mat, körde dockvagnen, byggde med klossar, tittade ut genom fönstret på de andra barnen som lekte.. Ja hon trivdes det mäktes. Så nu slipper hennes oroliga mamma oroa sig mera! =)
Känns så skönt. Min mamma hade rätt, allt ordnade sig!
Kunde inte rå för att sitta där på golvet i lekrummet på dagis & känna ren & skär stolthet.
Stolt över hur fin & underbar min lilla Cornelia är.
Visst det finns stunder ibland då man undrar , som igår kväll när hon somnade först kl 23.45 =)
Men det är stunder som idag som gör livet underbart!!
Så jag kunde inte låta bli att trampa upp till barnbutiken TODDLER här i Åhus & köpa ngt litet.
Hade redan bestämt mig för att köpa 3 nya snusar (snuttefiltar som heter snutten) VÄRLDENS BÄSTA SNUSE!
Uppmanar alla nyblivna mammor & pappor att köpa sådana! Finns även på www.snutten.se Cornelia har älskat sina från dag 1.
Inger en sorts trygghet för dom.
Alltid när hon ska sova eller när hon är trött så kommer hon snuse, snuse, snuse. då ska hon ha den o gosa med.
Så idag blev det 3 nya sådana, rätt bra till dagis nu med nya tänkte jag.
Sen hittade jag ett par ursöta byxor i mjukismaterial.
Vita med röda hundar på. Så står det "har du röda hund? TUFFT!
Dom sålde ut dom dessutom! PErfetk!
Sen skulle jag ha ett regnskydd tillvagnen. Men dom hade bara urban ljungles regnskydd inne. & jag ger inte 399 kr för ett regnskydd. Not!
Får vänta & se, Tradera brukar ha då  & då!
Fick så fin påse eller kasse på TODDLER! Älskar sådana. Då känner man sig exklusive som kund!
Cornelia sover så nöjd så efter dagis idag!
Älskar dig loppan min!
Puss/Mamma

101831-193

Trött Tjej!

101831-194     101831-195

Fina Kassen från Toddler                                               Snuttefiltarna! Bästa babygrejen!


101831-196

Super söta byxorna!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vad skönt att det gick bra! Kram

2007-08-21 @ 13:39:43
URL: http://lomo.webblogg.se
Postat av: Zupermamman

Malin: Ja det känns så lättande! Kram

2007-08-21 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback