Svampplockning!

Va ute i skogen idag med lillan och min mamma!
Lillan satt på sin mormors mage i en babybjörn.
Hon älskade att vara i skogen. Skrattade och busade hela tiden!
Men hon tyckte vi va skumma som gick och la ner små oranga saker i en korg. Små saker vi plockade från marken. Hon såg undrande på oss.
Vi plockade kantareller!
De e så gott!
Vi tappade hennes snuse i skogen. Fick gå runt lite och titta. Sen hittade vi den där vi kommit på att den va borta =)

Jag har så dåligt lokalsinne, jag ville gå åt helt fel håll helt och hållet ute i skogen!!!!
Min mamma fick hela tiden visa vart vi skulle gå.
HAde jag varit där själv så hade jag nog fått klara mig på mina kantareller ett tag. Jag hade aldrig hittat hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback