Pinsamt...

Har märkt att man nog lever i en helt annan värld när man går hemma och är mammaledig. =)
Min dotter älskar en viss cd skiva. Som går på nästan dygnet runt här hemma.
Barnvisor volym 1 heter den.
Så i början av veckan kom min bästa kompis och hälsade på. Vi hade tjejkväll.
Singel och utan barn ska tilläggas.
Vi pratade och så och skulle laga mat.
Jag satte lillan på golvet bland alla sina leksaker och satte på hennes skiva.
Sen efter typ halva skivan upptäckte jag att jag omedvetet sjöng med i varje låt!!!!
Jag har lärt mig alla utantill och sjöng högt med en del rörelser till!!!!!!!!!!
VADÅ PINSAMT!!!

Men men de funkar ju på lillan iallfall!
=)


Kommentarer
Postat av: Qaroline

Sa du inte att det var "utan barn" varför lyssna du då på banrskivan? haha du diggar den lika mycket som "lillan" ?

2006-09-29 @ 22:59:00
URL: http://Qarolinew.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha, men det är ju alltid bra då när din lilla bebis vill att du ska sjunga för henne! Då kan du ju hennes favorittext.

2006-09-30 @ 14:08:31
Postat av: Zupermamman

Jo jag kan nog allt hennes favisar!
De blev lite fel där i min text . Jag menade att min tjejkompis va singel och utan barn. INTE JAG!
Lillan va ju med på tjejkvällen. Därav att vi lyssnade på skivan =)

2006-09-30 @ 15:14:10
Postat av: Part

haha så sött :D

2006-09-30 @ 15:40:04
URL: http://partofastory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback