En rolig historia....

Det var en gång ...

... Ett äldre par som besöker doktorn.
Doktorn frågar: - Hur kan jag hjälpa er?
Mannen svarar: - Skulle du kunna titta på hur vi älskar?
Doktorn blir förvånad men går med på det.
Efter akten säger doktorn:
- Det finns inget fel på sättet ni älskar på så allt är OK och det kostar 150: -.
Detta upprepades under några veckor. Paret älskade utan besvär, betalade och gick. Slutligen frågar doktorn:
- Vad är det för symptom ni vill ha besked om?
Mannen svarade då: - Vi vill inte ha svar på något. Hon är gift och vi kan inte gå hem till henne.
Jag är gift och vi kan inte gå hem till mig. Hyra en stuga kostar
300:- och ett hotellrum 450:-. Här behöver vi bara betala 150:- och jag Får tillbaka 100:- från sjukförsäkringen samt att doktorn har tystnadsplikt... och snart får jag ett frikort!

Snacka om att utnyttja systemet..


Kommentarer
Postat av: Anette

Hahahahaha! Den var utrolig morsom!! Og heller ingen dum idé.... ;-)

2006-08-30 @ 08:53:19
URL: http://annymu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback